Ungefär såhär var festen - och ja, jag har minnesluckor. Don't blame me, blame Vodka.

17.00: Jag och P träffas och grillar vid sjön där vi ska vara. Fler och fler kommer
19.00: Jag börjar dricka. Börjar lite lätt med vin.
20.00: Mer folk kommer, snart är alla som ska komma där.
20.20: Vattenpipan sätts igång för första gången den kvällen. Efter det här är den igång i princip hela tiden fram till klockan 04.00.
20.30: Jag är gaaaanska full haha. 
20.35: Jag pussas med i princip alla som är i närheten.
20.45: Lyckas på något sätt strula med min tjejkompis.
20.50: P och en annan kille har "vikingatest" - alltså vem kan bada längst. Båda är ganska fulla och jag blir jätteledsen och sitter och snyftar på en brygga för att jag tror att de ska drunkna.
21.20: Tjabbar med O - han påstår att jag var det sämsta strul han haft, men HAN kallas tydligen för torktumlaren.. liksom?
21.22: Jag och O strular två gånger. Minns det som att han skulle "lära upp" mig. Pfft, som om det behövs?
21.45: Jag dricker meeeeeer.
21.55: Jag strular med en random kille som var jättegullig och höll om mig, masserade mig och sånt hela kvällen. Browniepoints på det, men tyvärr är jag inte intresserad av honom på något långsiktigt sätt. Kan någon här stava till P-L-A-Y-E-R?
22.30: Dricker mer...
23.30: Strular med min andra tjejkompis.
00.00: Dricker mer...
01.00: Folk har på något sätt försvunnit och det är inte så himla många kvar, kanske 10 - 15 pers.
01.01: JÄVLAR VAD KALLT DET ÄR! Nu behövs mer vodka.
02.00: Blir på något sätt uppmanad av O att strula med Random Killen igen, vilket jag gör. Ooops.
03.00: O bestämmer sig för att den eld vi har fått igång inte duger. Tändvätska och typ halva skogen krävdes innan han var nöjd. Vi kan väl säga såhär: Valborgsbrasan har redan brunnit.
04.00: Vi äter upp det sista godiset, röker den sista omgången vattenpipa och sjunger Nationalteatern.
05.00: Vi, de allra sista (jag, O, P, Random Killen och några till) som är vakna bestämmer oss för att äntligen sova!
05.05: O och P tyckte tydligen inte att vi skulle sova och fäller ner tält, häller vatten på de tält som fortfarande står upp, släpar runt soptunnor och mopeder.
05.15: Alla blir jätteraga.
05.30: Vi ger upp det här med att sova och sätter igång brasan på nytt.
08.30: Vi packar ihop tälten och alla grejer och åker hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0