Så jäkla kul

Hade en riktigt fin kväll igår! Ska försöka få med det viktigaste:

Jag fick dricka av random folk - browniepoints på det!
Lärde känna nytt trevligt folk.
Blev herre på täppan (egentligen bestämde vi att en annan kille blev det, för han slog sig, men egentligen var det ju jag som vann).
Blev kallad Adam igen. Fick ju det smeknamnte (av oklara anledningar) på sjöfesten som jag berättat om tidigare och igårkväll blev det aktuellt igen. Har egentligen inget emot det, det gör att jag känner mig mer som en i gänget.
Strulade inte med någon! Duktig tjej.
Berättade för Bästa Kompis om de jag strulade med på sjöfesten, hon blev inte så chockad som jag trodde att hon skulle bli. GÖTT.

Nu ska jag till jobbet, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0