Åh, just det...

Minns ni min killkompis, som sa att han stötte på mig på fyllan? Vi har en del internskämt, så i fredags, när jag var på festen hos Bästa Kompis, bestämde jag mig för att smsa honom om ett av skämten (de handlar om hur vi känner oss på fyllan, typ att man inte känner vissa delar av kroppen). Vi smsade lite, och sedan blir jag helt överraskad av nästa sms jag får: "Alltså, jag tror att jag har undermedvetna känslor för dig när jag är full? Men vi är bara vänner eller vad tycker du?".

Blev helt chockad. Har alltid trott att vi bara var vänner och sen bara PANG så nähä, han tror att han har känslor för mig? Svarade att vi från min sidan bara var vänner, och att jag hade en annan kille. Han verkade inte bli så jättedeppig, så det var nog iinga djupa känslor han hade, men det är ju ändå jobbigt.

Det hemskaste var att när jag fick smset så tog M mobilen för att retas. Är glad att jag har en gammal sony ericsson, så att bara börjar av smset syntes.. Tänk om han hade sett hela meddelandet? Fatta kaoset det hade blivit då...


Kommentarer
Postat av: goriz

ojojoj, imponerad att du skötte de så snyggt! hsde det varit jag hade jag nappat och börjat träffa han också hahah baad girl nämen jag brukar säga att de inte finns några regler att följa förrän man är tillsammans(vilket ofta leder till att killen får veta att du haft kul på annat håll och gör slut på ert "vi är på G-stadium") haha. Nämen kul hörru, det går bra nu..mycke killar i luften :D men ligg tight på M såklart! puss och förresten, glömde msndate ikväll:( var och såg fotbollsspelarens match och kom hem för en stund sen.

2011-08-29 @ 22:50:44
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0