Åh, just det...

... När vi lekte sanningen eller konka hände det en del annats också. Jag fick bland annats "nudda tungor" med två av mina killkompisar. Jag fick även mitt ben slickat från ankeln upp till shortsen av killkompisen som sagt att han stöter på mig på fyllan... Så kan det gå haha!

Förstå inte riktigt hur eller varför, men de flesta fester verkar sluta med att folk sitter och tar på mina ben. Tror att det är för att de är så sjukt lena när jag rakat dem, vilket jag inför fester. Mysigt?

Kommentarer
Postat av: goriz

Tro mig, fina och lena ben uppskattas BIG TIME av killar!! They love it. Jag med för den delen, älskar att ta på mina tjejkompisars ben när de är superlena:D

2011-08-08 @ 18:04:59
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0