Dilemma...

Ni vet ju att jag sög av M och att han slickade mig. Vi är inte tillsammans ännu, men vi är verkligen på G. Jag har berättat hela sug-slick-grejen för en av mina vänner, som jag har fått kondomer av, som jag pratat om KK's med, som jag helt enkelt kan prata om sex med. Hon rådde mig att inte berätta det här för Bästa Kompis. Hon har en tendens att tycka att jag är slampig när jag strular runt, så jag vill inte ens tänka på vad hon tycker om det här. Dessutom har ju hon pojkvän och har därmed haft sex vilket gör att hon blir lite överlägsen i sin attityd när det handlar om sex.. Vad tycker ni, bloggisar? Borde jag berätta för henne, med alla "risker" det innebär? Vi är ju trots allt bästa vänner...

Snälla, lämna en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0