Festen

Det var en ganska liten fest. K var där, M var där. K har nu skaffat flickvän, men det kändes ändå att han var "medveten" om det som har hänt mellan oss och att han inte riktigt har släppt det ännu (festen hos P, vi strulade och hade nästan sex). Jag ser det bara som en kul grej - som  jag alltid brukar se mina fyllestrul!

I alla fall. M var där, men jag sa att han inte fick strula med mig för att jag var sjuk - vill ju inte smitta honom! Men i takt med att jag drack blev det svårare och svårare att låta bli, så det blev några riktiga kyssar mot slutet av kvällen.

Innan K kom pratade vi om fester vi haft innan - fester där jag strulat. Lite pinsamt med tanke på att M var där när kommentarerna var i stil med "man kan säga såhär: vem strulade Finis INTE med?", men samtidigt är det sådant som jag gör, det är sån jag är och det måste han acceptera. Vi kom in på festen hos P där jag strulade med K. En av mina vännervisste inte vad som hänt, så jag skulle berätta det för henne i enrum. Då ville M följa med?! Men vi sa att det här var något som han faktiskt inte ville veta, och då accepterade han det och satte sig ner igen

Senare körde de andra "jag har aldrig" (jag var inte med). M avslöjade då att han har haft sexuella tankar om någon av samma kön, samt att han har strulat med någon av samma kön! Han berättade de sista lite tystare för mig, och då sa jag bara "jamen det är okej, du är inte ensam!" och då tyckte han att det var bra. Han kanske är bisexuell? Hade inte jag haft något emot i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0