Han har åkt

Imorse åkte M till Turkiet för att festa med sina polare. Sjukt, jag vet, men jag saknar honom redan. Eller, jag saknar honom kanske inte riktigt ännu, utan det är bara det att nu när jag vet att han är borta så blir jag lite vemodig. Jag är egentligen en sån tjej som tappar intresset så fort killen hör av sig för mycket, jag blir så irriterad när man aldrig får vara ifred. Jag är ute efter jakten, att det är pirrigt att prata med honom, att man hoppar till såfort man få ett sms och hoppas att det är från honom. Men om man då vet att ALLA sms man får är från honom är det ju inte lika spännande... Så det kanske är  bra för mig att han är borta och inte kan höra av sig så mycket, jag behöver kanske sakna honom ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0