Okej, lång text, men det här måste ni läsa!

Jag tog bussen till Stan. M mötte mig på stationen vid typ 14.15. Vi kramades och pussades, mitt bland alla människor. När vi skulle börja gå mot fiket hejdade han mig och tog fram en röd ros! Så gulligt, jag typ dog, har aldrig fått blommor av en kille innan. Han bara "så att du inte glömmer mig när jag är i Turkiet".

Vi gick till caféet. Jag betalade för min fika, vilket jag tyckte var jätteskönt. Gillar egentligen inte att bli bjuden, speciellt inte om man inte känner varandra så bra och om man köper lite dyrare grejer... När jag ville ha mer kaffe betalade han det, så han fick i alla fall känna sig som en gentleman litegrann. Vi satte oss ute så att vi kunde röka.

Vi satt och fikade och pratade i typ 1,5-2 timmar. Riktigt mysigt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, typ gemensamma vänner, vad vi vill göra efter gymnassiet, knäppa lärare och sånt. Han är riiiiiiktigt smart, har typ läst matte E fastän han är lika gammal som jag (ska börja 3an). Han går NV och vill typ bli fysiker och rädda världen från växthuseffekten. SEXIIIIIGT!!! Jag vet, kanske konstigt, men jag gillar verkligen smarta killar som kan svåra ord, som vet saker, som vet vad de vill och vad de går för.

Han sa att han behövde klippa sig, och jag sa att jag behövde köpa nya springskor, så han följde med mig till typ Löplabbet där jag fick springa på löpband och hela köret. Sen gick vi och letade efter frisör till honom och satte oss i en park medan vi väntade på att få vår tid. Riktigt mysigt, satt och kysstes, rökte och pratade. Det är så enkelt att prata med honom! Det är typ som att snacka med P, men ändå spännande och pirrigt.

Sedan gick vi till frisören, han klippte sig och sen hängde vi lite i en annan park innan jag tog bussen hem. Kysstes hejdå på stationen igen, mitt bland allt folk. Käkade med en kompis på restaurang, också mysigt.

Det här var min dag i stora drag, kommer säkert på massa detaljer som jag vill berätta, men det skriver jag strax/imorgon! ÅÅH jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0