Räknat

Räknade nyss på hur många killar (och tjejer) jag strulat med sedan det gick så fel med Z i vintras (har inte räknat med folk som jag varit på blinddate med men inte pussat/strulat med, och inte folk som jag tror är kära i mig/gillar mig..). Vet ni hur många det är? Tio killar och fyra tjejer. Som jag har fyllestrulat med, gått på blinddates med, nästan haft sex med eller strulat med i olika fyllelekar. Är det ett normalt beteende? Ibland tror jag att jag har ett enormt bekräftelsebehov som gör just att jag strular runt. Men samtidigt, så länge jag mår bra av det är det väl ändå acceptabelt? Och vet ni? Om jag var kille skulle ingen öppnat käften eller ens antytt något om det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0