Tre dilemman, snälla hjälp mig:

1. Ska jag sova över hos M imorgon eller inte? (Det är första gången jag är hemma hos honom, hans syskon kanske är hemma men inte hans föräldrar. Alternativet är att åka hem vid kl 23, då kommer jag totalt att vara där i fyra timmar). Han har sagt att jag gärna får sova där, han tyckte att "fyra timmar är lite för lite kanske".

2. Om jag sover över, ska jag ha sex med M? Det blir isåfall min första gång någonsin, och jag känenr mig redo och har varit nära att ha sex innan med andra killar. Jag och M är inte tillsammans ännu, men vi är verkligen på G, vi beter oss typ som att vi är tillsammans (jag har fått en ros av honom, han har INTE strulat runt när han var i Turkiet nyligen osv)

3. Hur ska jag lägga fram det för mina föräldrar? De vet att vi har träffats typ två gånger, och att jag fått en ros av honom, så de är ju inte helt blinda för vad som händer...


SNÄLLA SVARA, gärna innan imorgon...! Jag ber er, verkligen.

Kommentarer
Postat av: goriz

Gummaan, träffa honom och blir det så att de verkar som att du ska sova över..gör det!! Men du får de för dina föräldrar va?(a) så du inte behöver ringa och tjata i telefon när han sitter bredvid haha. Hmm. Känns det rätt, go for it! Men jag hade inte gjort de första gången hos honom tror jag. Men blir det så, att ni nästan ligger..köör!! Men vet han att di är oskuld?kan vara bra om han vet de. Så han inte liksom...gör illa dig om du förstår vad jag menar. Förresten, har hänt mycke kul(och dirty), skriver när jag kommit hem!! Btw..de här med H, kl att mina läsare inte tror mig:S du kanske också blir förvirrad men jag tar varje tillfälle med andra killar för att komma över honom någon jävla gång. En gån för alla liksom. Lycka till imorgon, berätta ALLt för mig. På msn om du inte lägger upp alllt här. Ja vi tar en msndate? Puss<3

2011-08-19 @ 20:42:34
URL: http://goriz.blogg.se/
Postat av: S

Nu hoppas jag innerligt att mina svar gör någon nytta. :) Personligen tycker jag att de skulle va mysigt och sova hos honom, dem flesta har extra lätt att öppna upp sig och va mer känsliga på natten än dagen så det är ett bra tillfälle för er och bounda lite. Sen så tycker jag INTE du ska ha sex med han, inte änn iallafall. Speciellt när de är din första gång, vänta några veckor tills ni verkligen lärt känna varandra bra, då blir de mer speciellt. Sen så om du inte känner för att lägga fram det ärligt med dina parents så varför inte bara säga att du sover hos en en vän eller sådär?:) Lycka till, verkligen! Håller tummarna att allt går super. Kärlek är så fint och du och M verkar ha något fint på G. Kram S

2011-08-19 @ 21:12:00
URL: http://lelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0