All my life I've been good, but now I'm thinking what the hell

Hej igen! Ledsen för världens sämsta uppdatering... Men jag har faktiskt ganska bra ursäkter, har nämligen haft fullt upp hela helgen:

Fredag: Då ordnade jag och två kompisar en maskeradfest. Allt var helt kaosartat med snö, handla läsk, fixa dricka, nattamat, nycklar till lokalen etc. I alla fall blev festen riktigt lyckad, jag och min bästa vän var utklädda till Dupond och Dupont från Tintin. Mycket snyggt faktiskt! Det var seriefigur-tema, så vi hade Asterix, professor Kalkyl, Tintin, Knatte, Fnatte och Tjatte, Mimmi Pigg x 3 och många fler där.

Strulade på skoj med en killkompis, mysigt! Har ju redan berättat om honom: det var han som sa att jag var söt underifrån, remember? Det var faktiskt mysigt, och även om jag vet att han inte menade något med det så är det lugnt, för det gjorde inte jag heller! Vi bara flippade liksom.


På festen lyckades vi ta sönder två sängar och en lampa, oooooops! Men det löste sig, för min kompis pappa snickrade ihop sängarna igen dagen efter ;)

Lördag: Somnade lite efter fyra på natten efter festen (alltså lördag) och vaknade halv nio med väääärldens huvudvärk. Ni vet, jag låg i sängen i lokalen, och bara "Yes, jag är inte bakis". Resten mig ur sängen - fortfarande ingen huvudvärk! Tänke att jag hade klarat mig, för det är ju när man börjar röra sig som det börjar kännas... Så jag gick ut i köket och hällde upp lite vatten, och då: BAAAM! Ont i huvudet... Drack mitt vatten och somnade om, sedan när jag vaknade var smärtan i huvudet borta :)

Gick och åt bakisfrukost med mina fina vänner: falafelrulle, pizza och chokladbollar. Gött! Det behövde jag efter gårdagens champagneflaska... Hängde med lite folk hela dagen, på kvällen sov jag hos en kompis igen.


Söndag: Vaknade halv elva hos min kompis, vi gick och åt frukost med tre andra på café. Sedan satt vi där och chillade tills jag tog bussen hem med mina jävla packning som vägde typ 1000 kilo. Så jag kom alltså hem för två timmar sen och nu hasar jag runt i min älskade OnePiece och mår faktiskt jävligt bra!

Livet leker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0