Shopaholic

Som ni kanske redan vet är jag något av en shopaholic, även om jag förnekar det för alla jag känner. Igår var jag på H&M och köpte ingenting, är så fruktansvärt stolt, särskilt med tanke på att jag spenderat mer än 1000 kr där den senaste veckan/veckorna.

Tyvärr kliar det nu i fingrarna (eller i kontokortet kanske?) efter att få dra magnetremsan genom kortläsare, att få höra det lilla klicket när man sätter i chipet... Vill köpa något riktigt fint och dyrt till mig själv! Typ ett halsaband, eller ännu hellre ett par sygga skor, gärna från Vagabond, är en riktig sucker för deras skor. Ni vet, jag kan se ett par skor och bara "Åh, de här var ju fina". Sedan ser jag att det är Vagabonskor, och då blir de plötsligt ännu finare!

Tur då att jag sitter hemma, nerbäddad under en filt utan en enda skoaffär i sikte. Annars hade jag nog gjort en repris av förrförra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0