Snart iväg. Igen.

Drar strax iväg till min kompis K, ska voa hos henne inatt. Imorgon bär det av till skolan, inte riktigt lika roligt.
Men vet ni? Jag läste nyss på facebook att min kompis bror (han som stöter på mig typ hela tiden?) ska hem idag. Och grejen är att när han åker hem tar han samma busslinje som jag tar till skolan, och det är samma busslinje jag ska ta idag för att ta mig hem till K. Hoppas att han inte tar samma buss som jag, pallar inte sitta och snacka med honom.

Livet är såååå jobbigt när folk vill ha en. Hahah, jag låter som värsta playern, men ärligt, det ÄR lite drygt att folk vill ha mig eftersom jag verkligen inte är intresserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0