Träffade A igår

Kommer ni ihåg tjejen som jag var tillsammans med i somras, A? I alla fall så var jag och några kompisar ute igår, och då träffade vi henne. Jag lät avsiktligt bli att hälsa fastän hon stod och pratade med mina två vänner i säkert fem minuter. Började då prata med en av mina vänner, NG, när A stod precis framför mig... Hon bara stod och stirrade på mig kände jag, och tillslut sa hon "Finis? Säger man inte hej?" helt surt. Då blev jag ju tvungen att krama henne och säga hej. Då säger hon något i stil med "Jag trodde inte att du ville prata med mig" varpå jag svarar "Joo, det är lugnt..?" typ. Sedan pratade jag inte mer med henne! :D

Orkar inte med henne överhuvudtaget, jag bryr mig liksom inte om vad hon gör nuförtiden och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0