Z - part 3

Förlåt att det dröjt så länge, men här kommer nu äntligen part 3 om Z:

Allt verkade ju gå asbra. Men så när jullovet började fick jag ett meddelande på facebook. Det innehöll på ett ungefär detta: "Tycker att du är en jättefin tjej, men jag gillar dig bara som kompis. Ledsen att behöva säga det, men så är det. Det var kul så länge det varade, hoppas inte vår vänskap fuckas".

Så sedan dess har jag behandlat honom ungefär som en främling, eller vilken klasskompis som helst. Detta har uppenbarligen fått honom att tänka till, för i förmiddags fick jag ett nytt meddelande där han bad så hemskt mycket om ursäkt, berättade att han hade känslor för mig men inte vågat ta steget in i ett förhållande.

Jag svarade just att det betydde mycket att han bad om ursäkt, men att jag inte hade några känslor för honom och att jag inte var säker på att jag ville bli nära vän med honom.

Så. Där har ni allt som hänt mellan oss än så länge...

Bisous, nu väntar franskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0