En lista på saker som får mig att må bättre. Tror jag

Kaffe

Jobba

Cigaretter (trots att jag knappt röker)

Alkohol (trots att jag knappt dricker)

Att bli stött på

Te

Skolan

Att sminka mig

Få MVG på ett arbete/prov

Mina två bästa vänner

Spela datorspel

Jogga

Träning över huvudtaget

Utmattning

Vara uppe sent

Sova

Duscha

Gå till frisören

Skriva för hand

Måla naglarna

Åka buss

Gå promenader

Antagligen att skära mig själv, men det tänker jag aldrig prova.

Antagligen att ta värktabletter ”bara sådär”, men det tänker jag inte göra.

Platta håret

Festa (trots att det inte är min stil)

Baka

Gå i mina högklackade skor

Planera olika outfits

Shoppa

Kolla på TV

Äta onyttig mat

Spegla mig i bara underkläder och älska min kropp

Antagligen banta, men det gör jag aldrig om. Det kunde gått så jävla illa sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0