Tänk om...

Tänk om någon ser hur jag dansar hemma i badrummet? Innan jag hoppar in i duschen släpper jag loss och dansar till mina favoritlåtar framför spegeln. Grejen är ju att låtarna finns på spotify, och spotify finns på datorn. Och datorn har en webcam... Jag är livrädd att det ska vara på av misstag, eller att någon kan kontrollera den och filmar mig när jag hoppar upp och ner i bara underkläder. Tänk om det kom ut på youtube... Då vet jag inte vad jag skulle göra, så när jag dansat en liten stund brukar jag gå fram och kolla på camen och försöka avgöra om den är på eller inte. Tyvärr går det inte att avgöra, så jag lever i ständig rädsla att mina dans- och sångnummer är upplagda på någon hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0