Trött

Hemma igen! Var på 18-års fest igårkväll, kom hem till min kompis vid halv fem på morgonen. Inte så vild fest precis, men ändå trevligt. Vi rökte vattenpipa och lyssande på dålig musik (födelsedagsbarnet valde...).
Är fortfarande stolt över att jag kan göra rökringar med vattenpipan. Dessutom fick jag lära mig att blåsa såpbubblor med rök i. Man tar t.ex. en toarulle, doppar den i vatten och såpa så att man får en hinna över öppningen. Sedan tar man rök i lungorna och sätter läpparna runt rullen. Blås sakta, och när bubblan är lagom stor "knycker" man med rullen för att den ska lossna. Då dalar den sakta neråt och kraschar sedan mot golvet. Riktigt ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0