Update om Z, part 1

Ledsen att uppdateringen har varit så dålig. Nu i helgen har jag festat, kom hem till min kompis där vi skulle sova vid fem-tiden. Är så sjukt trött att jag knappt vet vad jaag håller på med. Känner mig nästan fortfarande full haha!

I alla fall. Lovade ju att jag skulle berätta om killen som dissade mig innan jul (han går numera under namnet Z, tjejen jag var tillsammans med i somras är A). Nåväl, såhär gick det till:

Killen går i min klass. Började i den nu i tvåan. Han är fett trevlig, riktigt snäll och rolig. Hur som helst började vi bli kompisar - vi hade internskämt, satt tillsammans på lektionerna och åt i matsalen. Vi skrev på facebook eller msn varje kväll. Det började kännas som mer än vänskap.

När jag fyllde år kom han till min fest och vi delade säng. Vi hade inte sex, men vi strulade hela kvällen. Sedan fortsatte saker som vanligt i skolan. Sedan hade jag myskväll hemma hos mig, dit han var bjuden. Vi kollade på film och kysstes, helt nyktra. Delade säng då också, och kysstes hela natten. Frågade honom då om han gillade mig, och han sa ja. Det hade han sagt till min kompis innan också, att han trodde att han gillade mig.

Saker fortsatte som vanligt i skolan, och sista dagen i skolan bestämde jag mig för att prata med honom. Jag skulle på semester över lovet och vi skulle inte träffas förrän nästa år igen. Har skrivit ner exakt vad som hände den dagen. Publicerar det i nästa inlägg, annars blir det en vägg av text här för er att läsa.

Hörs senare, ska uppdatera igen så snart jag kan!
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0