Hemma efter resa och fest

Är hemma nu igen efter att ha varit bortrest. Åkte direkt till en fest (den jag skrivit om, där jag sa att K skulle komma). Hade roligt, men K kom inte. Jag hade tänkte förlora oskulden till honom igår och var riktigt "peppad". Vad tror ni händer? Jo, han kommer inte till festen. Jag ringde honom och frågade var han var eftersom han sagt till killen som hade festen att han skulle komma dit. Men K lanade med en kompis och skulle inte dit..

Är lite besviken, hade faktiskt sett fram emot att göra det, men man kan inte få allt. Dock var det en annan kille där som stötte på mig, berättar mer om honom senare idag. Nu ska jag sova, har inte sovit någonting alls inatt, min vana trogen. Hörs senare, bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0