När jag är full,

är jag tydligen riktigt härlig. Pratade igår på festen med killen som blev så sjukt packad, och sa att "Fan, du skulle testa att vara mig på fyllan, det är så jäääääkla kul!". Han tittade på mig och bara "Jo, det kan jag tänka mig". Jag blev lite förvånad, och undrade var han menade. Han sa då att jag alltid ler och jag verkar ha riktigt roligt, och att jag är rolig när jag är full. Jag blev faktiskt lite överraskad, för jag har alltid trott att man tror bättre om sig själv på fyllan än hur det verkligen är, t.ex. att man är sjukt rolig, smart och snygg, medan man kanske egentligen bara är dryg och ful. Men jag är i alla fall rolig, alltid bra att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0