Ny bekantskap: M

Träffade en jättefin kille igår när vi grillade. Han kallas numera M här i bloggen (tror inte att jag haft den bokstaven innan, haha?). Vi delade filt under kvällen och han kallade mig ett "guldkorn". Vi såg ett stjärnfall tillsammans. Lite senare på kvällen skojde vi om att vi kanske skulle bli mördade varpå han börjar skoja om att han inte har hunnit allt i sitt liv som han vill hinna. Han säger "Jag har inte träffat någon fin flicka ännu! Eller, du är ju faktiskt här Finis!" Han kallade mig alltså en fin flicka.

Egentligen delade jag filt med honom bara för att jävlas med en av mina vänner som stötte på honom trots att hon har pojkvän, men också för att jag behövde känna mig vacker och behövd. Det gör mig rädd. Om jag "flirtar" lite med folk bara för att känna mig bekräftad, hur ska jag då kunna binda mig och skaffa pojkvän eller flickvän?


(Förlåt, men haha, gillade att bli kallad Guldkorn!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hihi här visste vi inte vad som skulle hända senare <3

2011-09-14 @ 21:50:31
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0