FESTEN

20.30: Jag anländer till festen. Ungefär hälften av alla är redan där, och vi kör igång med vattenpipan direkt och håller den igång nästan hela kvällen.

20.45: Jag dricker min första grogg. Efter detta finns det alltid något i mitt glas under hela kvällen.

21.30: Jag strular med två av mina tjejkompisar. De är båda två straight, men inte jag, vilket dom inte vet. Hursomhelst var det bara på skoj från min sida också, och vi strular och pussas då och då under hela kvällen.

23.00: Nu är alla gäster här, vi skrattar, dansar och mår bra.

23.10: Jag inser hur full jag egentligen är.

00.00: Jag, mina två tjejkompisar och två killar (C och K) lägger oss och strular i en av sängarna. Ooops!

01.00: Min dricka är slut och jag får lite whiskey av P, som jag blandar med cola. En helt okej grogg när vodkan är slut!

01.40: Vi ringer ambulansen. Min kompis E börjar hyperventilera och har någon sorts panikångestattack. Hon behövde inte följa med in på sjukhus eller så, utan det räckte med att ambulansen kom och kollade till henne. Jag avskyr att ringa 112, det är tredje gången jag gjort det nu på bara några månader.

02.00: Några börjar dra hem, men de allra flesta ska sova här.

03.00: Jag, min ena tjejkompis och K går och lägger oss i samma säng. Min kompis och K har strular lite tidigare underkvällen, men det var bara fyllestrul. Jag och K har också strulat under kvällen - även det bara fyllestrul. Hursomhelst, vi ligger i sängen alla tre och skedar, jag ligger i mitten med K bakom mig. Det blir så jäkla varmt att klädesplagg efter klädesplagg måste tas av... Tillslut ligger vi där i bara underkläder. Vi strular lite allihopa, men jag och K strular mest.

04.00: Jag blir, som jag alltid blir på fyllan, jäkligt kåt och ha-galen. Jasg börjar liksom vicka mig lite bakåt, mot K's nedre regioner. Inte så smart och snällt kanske, med tanke på att den andra tjejen ligger kvar i sängen.

05.00: Tjejen får nog och går sin väg. Jag och K skäms båda två, men har det för mysigt för att springa efter henne just då. Vi fortsätter strula i en halvtimme ungefär, och om det inte vore för att jag inte hade p-piller och han inte hade kondom skulle vi nog haft sex. Känner mig nästa lite besviken såhär i efterhand, men jag tror att det var rätt ändå.

05.45: Jag går ner på nedanvåningen. O är vaken, de andra slumrar mest i soffan eller sover någonannanstans.

06.30 - 11.00: Jag dricker kaffe, letar förgäves efter frukost, duschar (var galet sunkig...), hittar frukost, spelar dataspel med O, solar med O, lagar någon sorts blandning av omelett och äggröra med O. Mår helt enkelt helt okej. Skäms fortfarande lite över det där med K och den andra tjejen - det är för det första inte så snällt att sno någon annans strul, och för det andra är det inte särskilt respektfullt att hålla på som vi gjorde när någon annan ligger i samma säng.

11.15: De andra börjar vakna och vi solar i bara underkläder (O blir väldigt nöjd), packar ihop våra grejer och åker hem vid 13-tiden.


Som ni märker finns det några luckor. Där har jag antagligen suttit och rökt, tjatat om att få mer dricka, strulat med folk eller dansat. En mycket lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0