KK

Har en fråga om KK. Funderar ju som sagt på att skaffa en, eller i alla fall hitta någon schysst kille att ligga med ett par gånger, men nu är frågan: Hur gör jag?

Ska jag ta en kille i min vänskapskrets (t.ex. K, som jag strulade med och nästan hade sex med på festen hos P), eller ska jag hitta en "främling" på nätet t.ex.? Eller ska jag strunta i det helt och hållet? Har ju en liten ovana att strula med folk på fyllan och jag tror att det beror på att jag blir fyllekåt. Är visserligen kåt annars också, så det hade kanske varit på sin plats att förlora oskulden och ligga lite?

Vad tycker ni, bloggisar?
 

Kommentarer
Postat av: e

valet är ju helt klart ditt, men jag skulle inte skaffa en kk, men om du så gärna vill så ta någon du känner! annars vet du inte vart han doppat innan haha och då kan du få massa sjukdomar osv!



så om du ska skaffa, ta en du antingen hållt på med innan, eller en killkompis :)

2011-06-17 @ 22:37:18
Postat av: goriz

Hmm, asså den här fotbollsspelaren..vi var ju kks kan man säga utan att jag märkte det. kom på det nu i efterhand, dumt nog och ja du såg ju - jag började smått få känslor. iaf, jag hittade han genom fb. asså de är inte så konstigt som det låter jag lovar haha! jag visste ju att han är en välkänd spelare, sett han i tidningen osv bland annat nu när han blivit köpt av en klubb här så puffade jag han på fb och han la till mig och fyra dagar efter, på min födelsedag styrde han fest och då kysstes vi första gången vi sågs..sen började vi ses liksom. så ja de var en random från nätet. fördelar? han är okänd och äldre=inga gemensamma vänner, alltså inget snack och skvaller. nackdelar? risken är att du faller så hårt.



ja, detta är ett sätt i alla fall. att bara träffa en random och ha lite mysigt. Men jadu, jag tycker inte att du ska skynda på det hela. möjligtvis att du tar P, en kille du redan vart så nära med? :) uppdatera om hur de går anyway! puss

2011-06-18 @ 00:50:02
URL: http://goriz.blogg.se/
Postat av: goriz

Oj menade K inte P sorry :D lätt att man blandat ihop alla bokstäverna;)



Och ja hahaha lite sjukt är det, men ähh ska tvätta linnet snart...

2011-06-18 @ 12:13:47
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0