HJÄLP MIG!

Okej bloggisar. Nu behöver jag er hjälp. Jag har ju, som ni vet, strulat med O två gånger. Först på en fest där vi hade druckit en del båda två, och i fredags då vi knappt hade druckit något alls. I fredags hade vi nästan sex och jag sov hos honom. Känns som att det kan ligga något i vårat beteende - känns inte som att ett fyllestrul (som första gången alltså var) brukar upprepa sig..

Vet inte hur jag ska tolka allt det här! Vi pratar nästan aldrig genom typ sms eller facebook. Min kompis P (O's bästa vän, som har verkat intresserad av mig innan), frågar ut mig om jag och O är tillsammans eller inte, och jag vet liksom inte vad jag ska svara. För vi är ju inte tillsammans, men är vi på G? Bara vänner som hade det mysigt tillsammans? Strulkompisar?

Hjälp mig att tolka! Jag har fyra alternativ på hur det här kommer sluta, snälla rösta:

1. Jag och O blir tillsammans.

2. Vi låtsas som ingeting och är bara vänner i fortsättningen.

3. Vi låtsas som ingeting, men på fester etc strular vi - Vi blir alltså "Strulkompisar".

4. Allt går åt helvete och förstör vår vänskap och vår vänskapskrets.

RÖSTA!


Update:
Jag ser ju att ni klickar er in, så snälla snälla, bara skriv en av siffrorna i kommentarsfältet? Det betyder ju mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: emma.

3. Vi låtsas som ingeting, men på fester etc strular vi - Vi blir alltså "Strulkompisar".

2011-03-13 @ 19:25:02
URL: http://decemberemma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Finis!

Står inte något om vad du vill i texten?

Kram!

2011-03-13 @ 21:46:32
URL: http://aflower.blogg.se/
Postat av: Finis

Jennifer: Oj, det tänkte jag knappt på. Jag vill nog allt utom 4:an. Allra helst 3 eller 1, men jag vill bara 1 om det verkligen är på riktigt, alltså att det inte går åt helvete efteråt.. Och jag vet inte om jag känner så starkt för honom så att det kommer funka, men samtidigt känner jag att vi är mer än vänner.

Kram!

2011-03-13 @ 21:58:04
URL: http://jeparlecommejeveux.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Finis: Ok, mitt råd. Bli INTE strulkompisar, stor risk att någon blir sårad då de ofta växer fram känslor från ett håll medan den andra bara ser det som "strulkompisar". Då tycker jag att ni hellre bara ska vara vänner. Icke-komplicerat.



Om du vill något mer tycker jag att du kanske ska fråga om han vill göra något bara du han (inte hemma hos nån av er eller på nån fest, du vet där träffen inte behöver leda automatiskt till att ni strular). Och säger han nej så har du ditt svar!:)

2011-03-13 @ 22:42:58
Postat av: Anonym

om ni är strular igen nyktert så stanna upp och fråga honom vad han tycker om dig, säger han att han tycker om dig på ett "förhållande"sett så är det väl bara se vad som händer och om ni kan vara ett par och om inte så gå vidare i ditt liv utan att strula med honom igen

2011-03-13 @ 23:52:44
Postat av: e

Hade en kk en gång och det funkar verkligen inte. Hur mycket man än kämpar med att inte få känslor så blir det alltid så, han var player också så han var ju alltid med någon ute på krogen vilket alltid gjorde mig ledsen. Det bästa är att vara vänner :)

2011-03-15 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0