Pojkar, pojkar...

Under det stora projektarbetet vi hade i skolan förra veckan arbetade vi mycket över klasserna, vilket gjorde att jag lärde känna en kille i en annan klass. Han är ganska snygg, men har flickvän. Jag har säkra källor på att han varit otrogen mot henne, att de gjorde slut och nu är tillsammans igen (thank you, facebook!). Grejen är ju bara att han ansökte om att bli min vän på facebook, och under projektarbetet kollade han på mig med en sån där intensiv blick som killar får ibland, ni vet?

Så idag, såg jag honom i skolan. Mitt hjärta hoppade, och han säg ut som att hans hoppade det med. Ooops, känns inte riktigt bra, även om hans flickvän verkar vara en riktig bitch. Skulle aldrig kunna vara "den andra kvinnan". Aldrig.


Kommentarer
Postat av: e

Att vara den andra kvinnan är förjävligt! Lyckats vara det två gånger.. första gången visste jag inte om det, andra gången visste jag halvt. Usch, det är verkligen förnedrande

2011-03-20 @ 00:05:11
Postat av: Finis

e: Det förstår jag, måste vara en riktigt jobbig känsla. Det värsta är ju att jag tycker att han är snygg, och om han inte hade flickvän hade jag säkert varit intresserad. Men nu när jag vet att han varit otrogen kan jag inte sluta tänka på det.

2011-03-20 @ 12:27:26
URL: http://jeparlecommejeveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0