Telefonen växer

Bestämde mig för att inte smsa O.

Pratade med P igår, O's bästa vän, och han sa att han skulle prata med O idag. Sedan skulle han smsa mig, så nu sitter jag och väntar på hans sms. Min mobil verkar växa till dubbel storlek och stjäl min uppmärksamhet från filmen jag försöker titta på.

Och om ni undrar varför P gör allt detta för mig (han gjorde samma sak när jag och O hade strulat första gången), så vet jag faktiskt inte riktigt själv svaret. Vi har blivit bra vänner och i vissa perioder pratar vi varje dag på både facebook och sms. Han är snäll helt enkelt!

Update: Fick just ett sms av P där det stod "Inget att göra". Hur fan tolkar jag det? Vad menar han? Väntar på svar...


http://weheartit.com/entry/7810443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0