Har börjat falla

Jag har börjat falla. Vet inte om det är att jag är kär i kärleken eller om det verkligen är något, men W intresserar mig verkligen. Vi klickade väldigt bra i Stockholm, och nu har vi smsat varandra varannan gång sedan vi kom hem. Han smsade först när vi var kvar i Stockholm, jag smsade först samma kväll som vi kommit hem, han smsade först i fredags och jag smsade först igår. Det borde alltså vara hans tur att höra av sig idag, men det har han inte gjort ännu... har en känsla av att han inte kommer att göra det heller, vet inte varför... Uppdaterar er om det händer något!

Kommentarer
Postat av: Goriz

Åh, fina du..känner igen mig. Vi tjejer analyserar för mycket. Vem som smsade först och sist och vad det kan betyda. Prova att släppa det där, för en gång bara. Smsa han ikväll. Lite senare ikväll, då borde han ha tid att smsa också. Eller kanske han väntar på dig? Jag älskar när man har kommit förbi det där statdiet. När man kan höra av sig när som helst på dygnet.



Och ja, jag blev rätt glad ändå. Att han faktiskt vill ge det en chans. Ska som sagt svara senare ikväll. Ska säga som du sa att jag kommer vänta och finnas här när han känner sig redo. Åh. Livet kanske inte är så dumt ändå eller vad säger du? <3

2011-05-29 @ 19:19:28
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0