Jag gick sönder igår

Igår slog det bara över. Från att ha varit smågrinig blev jag hysterisk och bara grät och grät och grät. Mitt ansikte var helt mosigt och jag kunde knappt andas. Kunde inte sluta gråta och mina föräldrar var så himla gulliga och bara "du är så bra, Finis". Jag gick sönder inombords, det bara blev så fel.

Anledningarna till att det blev så var många. Det funkade det inte riktigt som det skulle mellan en av mina klasskompisar och mig (jag bad henne säga att jag var sjuk på idrotten nästa dag - alltså idag - varpå hon svarar att hon inte tänker ljuga åt mig och att jag får fixa det själv. Grejen var ju bara att det var sant - jag ÄR sjuk). Jag var trött. Jag var sjukt stressad och allmänt irriterad på skolan. Jag hade århundradets värsta PMS.

Mår bättre idag men känner ändå att tårarna ligger nära. Det har verkligen inte löst sig med min klasskompis - nu är hon och den andra tjejen som är med i grupparbetet ännu drygare. Orkar inte med dem. Nu kör jag mitt race och så får de sköta sig själva! Är hemma från skolan idag och ska försöka ta igen mig lite efter min gråtattack igårkväll. Det har aldrig hänt mig innan, och jag blev så jäkla rädd. Har jag förstört något? Håller jag på att gå in i väggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0