Svimmade nästan

Svimmade nästan idag när jag väntade på bussen. Tror att det var för att jag var hungrig, hade inte ätit så mycket till lunch (nej, jag bantar inte). Riktigt obehagligt, det är inte första gången det händer mig när jag väntar på bussen heller, har hänt en gång innan...
Det börjar susa i öronen, jag domnar i händer och fötter, kan knappt andas, det snurrar runt mig, jag ser blå prickar som dansar framför mina ögon och jag blir helt varm om öron och läppar. Så fruktansvärt obehagligt. Fick sätta mig ner på golvet på stationen och luta mig mot en vägg där tills bussen kom.

Nu ska jag sova så att jag är utsövd till provet imorgon, men först väntar duschen. Mitt hår är helt fett, och jag ska raka mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0