Vikt

Just nu är jag 171 cm lång och väger mellan 62-64 kilo, det ändras lite från dag till dag. Detta gör att jag har ett BMI på ca 21. Jag skulle behöva gå upp ungefär 10 kilo för att kunna närma mig övervikt. Funderar på att börja träna mer och äta nyttigare. Hade inte varit fel inför beach 2011...

Hade en sådan period i nian - drack bara fruktsmoothies till frukost, sallad till lunch och ett stekt ägg och grönt te till mellanmål. Middag åt jag som vanligt men tog aldrig mer än en portion. Gick ner ungefär 8 kg på några månader. Mådde visserligen inte bra och var nära att få en ätstörning ser jag nu i efterhand. Men fy fan vad snygg jag var!

Vill mest bli hälsosam och gå ner kanske fem kilo, bara slimma till mig lite alltså.

Har ni testat någon diet, och skulle ni isåfall rekommendera den?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Frågan är... om det är värt det? :)

2011-05-04 @ 23:00:06
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0