Förresten,

det är inte bara så att jag är negativ till mitt och M:s förhållande: jag älskar att ligga och mysa i sängen på morgonen, lägga mitt huvud mot hans bröstkorg och höra hans hjärta, dela B&J's framför en film, gå hand i hand genom stan, att vi har samma humor, att vi båda två är målmedvetna och vill ta oss någonstans i livet och att ha sex med honom. Problemet är ju att jag inte vet om det räcker att jag gillar honom och det vi har?

Det känns som att det går så snabbt, han kallar mig "älskling" ibland, trots att vi aldrig sagt "jag älskar dig". Visst, tanken "jag älskar honom" har flugit genom mitt huvud, men inte på det seriösa sätt som man borde mena det. Om han skulle säga att han älskade mig i dagsläget vet jag inte vad jag skulle svara.

Tror att jag ska ge det lite mer tid, till efter min födelsedag som är i slutet av november. Då har jag hunnit träffa honom och känna efter - vi har ju inte träffats sedan han bodde hos mig en hel helg, ni vet?

Kommentarer
Postat av: lelove

Jomen det låter som en bättre plan än det jag föreslog, kör på det, ge det tid och känn efter. Kram <3

2011-10-31 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0