HELVETEEEEEEEEEE

M skulle ha kommit hm om ungefär en vecka, men fick nyss ett mail där han skrev att han kommer hem IMORGON. Ja, jag vet, jag är en hemsk flickvän som inte blir överlycklig, men jag har mens och PMS, har fortfarande inte hämtat mig från helgen då han bodde här. Hade just börjat sakna honom liteliteliiiiiite, och tänkte att det ju var perfekt att han var borta en vecka till, men nej, nu kommer han hem imorgon. Känns bara jobbigt. Beror nog på mensen, jag vill absolut inte göra slut, men jag känner att jag behvöer prata med honom och säga att jag kommer att behöva lite mer tid för mig själv än jag har nu, jag behöver vara ensam. Jag vill inte göra slut eller ta en paus, jag vill bara få umgås med mig själv.

Har i alla fall inte tid att träffa honom förrän nästa vecka eftersom jag räknade med att han skulle vara borta längre och därför planerade massa saker som jag skulle hinna innan han kom hem. Kul att min plan funkade, host!
Jaja, det får lösa sig. Nu ska jag duscha, puss!

(och ja, jag vet att jag verkar vara en konstig flickvän, men såhär är det bara, jag känner såhär och tro mig, jag har dåligt samvete. Känner mig hemsk, men vad ska jag göra? Kan inte kontrollera mina känslor eller mitt PMS).

Kommentarer
Postat av: lelove

Hahah du är så klockren vännen men du har rätt, du kan inte styra hur du känner, men följ magkänslan,de löser sig ska du se <3

2011-10-27 @ 16:25:24
Postat av: Ellinor

Jag förstår precis hur du känner, har precis likadana känslor för min pojkvän! Vill absolut inte göra slut, men känns som om vi umgås så mycket och intensivt att vi inte har tid att sakna varandra. Känner liksom inte igen mig själv utan honom längre, har förlorat min individualitet. MEN åker till cypern imorgon, hoppas allt känns bättre efter (för dig också!).

2011-10-27 @ 18:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0