Jag drömmer om att kyssa andra på nätterna

Det här börjar bli läskigt. Drömde inatt om hur jag var på fest på en buss (inte riktigt, det var stora fönster med fönsterkarmar, men ja). Satt bredvid två killar på en av fönsterkarmarna, och pussade dem på munnen, bara sådär. För några nätter sedan drömde jag att jag träffade en kille som jag NÄSTAN kysste - vi stod och tittade på varandras läppar, ni vet, och det var en sån jäkla spänning i luften, helt magiskt. Sedan vaknade jag. Var så chockad. Vill ju egentligen inte kyssa någon annan än M, så varför drömmer jag om det?

Kommentarer
Postat av: goriz

hmm, jag tror bara att kanske hela den här pojkväns-grejen känns nytt och så för dig? tror du drömmer om det bara för att du vet hur "förbjudna tankar" det egentligen är. går du runt och tänker på det mycket? mycket möjligt att det speglar sig i drömmar då. det där med drömtydning är rätt intressant faktiskt.. oroa dig inte<3

2011-10-07 @ 18:19:55
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0