Jag förstår hur ni menar, men jag vet inte om ni förstår vad jag menar?

Jag tycker jättemycket om M. Det är inte det som är problemet, utan problemet är om jag är redo för ett förhållande eller inte, om jag passar tillsammans med M. Vi har inte träffats sedan jag hade århundradets PMS när han bodde hos mig, så antagligen är de tankar och funderingar jag har bara efterverkningar av den helgen. Självklart ska jag göra slut med honom om jag känner att det inte funkar, men när jag tänker tanken att träffa honom och säga att jag inte vill vara tillsammans med honom så skriker det "NEJ" i hela kroppen. Jag vill inte göra slut, inte nu. När ni föreslog att jag skulle göra det började nästan må illa, så mycket skriker det i kroppen haha.

Ja, jag vet, jag verkar vara helt konstig och det får ni gärna tycka. Min poäng är bara att jag är osäker på vad jag känner och tror att jag behöver träffa M för att bli säker och kanske ge det lite mer tid. Ett förhållande innehåller ju både toppar och dalar, och just nu är jag i en dal. Jag är orolig att jag inte är en bra flickvän eftersom jag inte tycker om att höras av för ofta, men så har jag varit länge, det är inget som är unikt för M. Jag behöver space helt enkelt, men det betyder ju inte att jag inte kan vara tillsammans med någon, det handlar ju bara om att hitta någon som kan förstå och acceptera det.

Jag förstår absolut att ni tycker att jag ska göra slut om jag inte är kär - jag hade inte velat vara tillsammans med någon som inte är kär i mig. Men jag vet att jag har varit kär i M och jag tror att jag bara har en liten dipp just nu, och att jag måste rida ut stormen. Förstår ni hur jag menar, bloggisar?

Jag blir förresten inte arg på er för att ni är ärliga - det vill jag att ni är! Men samtidigt är det ju jobbigt att höra sådant som man inte vill höra, även om jag förstår vad ni menar och förstår hur ni tänker.

(och e: jag har inte sex med mina killkompisar haha, menade bara att det är sånt jag har funderat på, du vet, man tänker "hahhah, undrar hur han är i sängen egentligen?!", som en kul grej ungefär :))

Kommentarer
Postat av: goriz

men ah vannen! <3 jag tror faktiskt att det du kanner ar normalt. normalt att overanalysera allting nar det ar nytt. jag tycker INTE du ska gora slut som de andra sager, jag tycker du ska ge det tid - precis som du sjalv sager. Nar ska ni traffas egentligen?:)

2011-10-31 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0