Bästa Kompis är inte bäst

Ringde Bästa Kompis igår och berättade att jag haft sex med M. Hon blev upprörd av flera olika anledningar:

1. Hon visste tydligen inte att jag skulle sova där, men jag vet att jag i alla fall nämnt det för henne i parken i fredags. Hon var liksom upprörd för att jag inte sagt något, men jag menar, jag ringde ju henne och berättade det?

2. Hon tycker att det var fel att jag gjorde det med någon som jag inte är tillsammans med och har varit tillsammans med ett tag. Jag frågade varför det var ett problem och då sa hon att hon liksom många andra hade den inställningen. Jag sa då att "jaha, men då är jag väl inte som alla andra". Hon blev upprörd och tjafsade lite om det.

3. Hon tycker att jag har förändrats väldigt mycket de senaste tre åren. Jag vet att jag har gjort det och jag vet att hon tycker det för det har hon påpekat MÅNGA gånger. Undrade då vad fan problemet var, och påpekade att man inte kan vara samma person som man var för tre år sedan. Hon tjatade jättemycket om det och tyckte att jag hade förändrats för snabbt. Jag blev lite lack och det märkte hon. Vi var tysta i säkert fem minuter och tillslut bröt hon tystanden och bytte ämne. Vi la på sedan och har inte hörts sedan dess.


+ Jag fick henne att lova att hon inte skulle berätta att jag legat med M för sin pojkvän (som hon berättar typ allt för). Om hon gör det ändå kommer jag lacka ur fullkomligt. Verkligen, kommer bli så jävla arg.

+ Fick ett sms av henne senare på kvällen där hon undrade om M visste att det var min första gång. Jag sa att han visste det och det verkade göra henne glad. Jag frågade då om det kändes bättre nu när hon visste att han visste, varpå hon svarade att hon inte brydde sig sålänge det var en bra kille och jag inte blev sårad. Men liksom, så lät det inte innan? Det sa jag också att "haha, så lät det inte innan ^^ men nu ska jag sova, vi hörs!". Fick inget svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0