Gårdagen:

Träffade M i Stan. Vi fikade lite, åkte sedan hem till hans stad med lokaltrafiken. Blev hämtade av hans mamma som verkade riktigt trevlig. Vi kom fram till hans hus där jag träffade hans pappa också. Hans föräldrar började laga middag (var ju gaaaaaalet nervös men det var helt okej - någon sorts viltkorv) medan vi gick till hans rum och pratade/mös lite...
M: Alltså, jag bara undrar.. *kyss*... om du känner som jag.. *kyss* .. att det här är påväg någonstans?
J: Ja.. *kyss*.. absolut!
M: Bra, blunda nu! Du får inte tjuvkika!
Jag blundade och hörde hur han prasslade med någon påse. Fick sedan ett litet paket i mitt knä. Blev så jäkla förvånad! Öppnade det, och i den låg ett par silverörhängen med diamanter (okej, kanske inte riktiga men ni fattar!). SÅ GALET FINA!!! Försökte rita av dem i paint, inte bästa bilden haha, men ni kanske fattar ungefär hur de ser ut:



I alla fall. Vi åt middag med hans föräldrar och lillasyster (hans bror var inte hemma). Vi åkte och köpte Ben&Jerry's (han har samma favoritsmak som jag, half baked!). Vi kollade på Pulp Fiction, helt okej film faktiskt. När den var slut var klockan typ 23.30 och det började bli läggdags... Nästa inlägg blir sängrealterat, känner att det kanske blir lite väl mycket text i samma inlägg annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0