Jag svalde igår

Förresten. Jag har mens så jag och M kunde inte ha sex igår. Han var kåt ändå, så jag sög av honom. Eftersom vi redan lagt oss i sängen (en annan kille hade däckat i samma rum..), hade jag inte så mycket att välja på, så jag svalde. Det smakade faktiskt helt okej, men jag är lite nojjig idag och får för mig att jag känner smaken igen långt nere i halsen när jag hostar och så...


Sen, typ fem minuter efter att M hade kommit och vi var klara, vaknade killen bredvid oss! Han visste inte var han var någonstans eller vilka vi var, så han var ju heeeelt orolig. Fick förklara för honom var han var osv, och då så halvskrek han "men uuuuueee, nej alltså, nej. Har ni haft sex här bredvid mig?!" varpå jag fick lugna ner honom och lova att vi inte hade haft sex, inte skulle ha sex och verkligen inte skulle överväga att göra något sådant. Oooops, liar liar haha!

Kommentarer
Postat av: goriz

Smakade okej????? haha wtf..men ändå bra att du tycker de ju :D bra för din killes skull också, haha. åh du verkar vara så härlig<3

2011-09-25 @ 22:28:30
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0