Lite nervös inför imorgon...

Ska ju sova hos M och träffa hela hans familj. Är inte så nervös för vad de ska tycka om mig som person, vet att de flesta av mina kompisars föräldrar gillar mig. Det jag är nervös för är typ deras "regler" hemma - får man gå från bordet för att gå på toa under middagen? Är det oartigt att prata med mat i munnen, alltså, om någon frågat något, ska man då tugga ur vilket lär ta en evighet eftersom man försöker skynda sig, och sedan svara? Sånt tänker jag på... Och framförallt: tänk om det blir någon mat som jag verkligen inte tycker om? Är ganska kräsen när det gäller kött, äter t.ex. inte fett och sådant på entrcôte och andra köttbitar vilket mina föräldrar brukar påpeka. Vill ju inte verka värsta kräsen! Dessutom kanske jag inte blir mätt då och då ska man fråga om en macka eller något innan man går och lägger sig.. Inte roligt!

Jaja, det får lösa sig helt enkelt. De ska jag för fan inte gilla mig för mina matvanor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0