PINSAMT x100000000000000

Okej. Sov hos M inatt, riktigt mysigt. Hans bror lyckades dock knacka på precis när vi skulle börja ha sex, men det löste sig. Det är inte det som är det pinsamma i den här historien. Nejnej, det pinsamma började dagen efter...:

Jag hade min tandborste i det stora badrummet på ovanvåningen. Skulle gå upp och borsta tänderna innan jag fick skjuts med M's mamma till skolan (han åkte med sin pappa). Gick upp. Insåg att M's mamma stod i bara underkläder utanför badrummet. Tack och lov hade hon ryggen vänd mot mig, så hon såg mig inte hoppas jag... Jag gick ner igen, tänkte att "okej, hon får ett par minuter att ta på sig kläder, så går jag upp sen igen".
Hörde att någon startade en eltandborste på ovanvåningen, så jag gick upp igen för att borsta mina tänder. Kikar in genom dörren till badrummet. Där står hans mamma som nu har fått på sig en tröja, men tyvärr inga byxor. VAD I HELVETE? Vad är oddsen för att det ska hända TVÅ gånger?!
I alla fall. Hans mamma kom ner från ovanvåningen och frågade om vi skulle åka. Jag sa att jag bara skulle borsta tänderna lite snabbt och sen kunde vi åka. Går upp på ovanvåningen. Hör hur det spolar i en kran i badrummet... M's trevliga syster går förbi och jag frågar typ "vågar jag gå in, eller är det något där inne haha?". Hon sa att det inte var någon där, så jag gick in. Där står M's BROR I DUSCHEN. Piiiiiiiiinsamt.

Gick ner utan min tandborste. Den fortfarande hemma hos M, vet inte riktigt hur jag ska förklara det för honom - han såg ju hur jag gick upp för att borsta tänderna...

Kommentarer
Postat av: goriz

hahahahaha vilken morgon hörredu :D

2011-10-04 @ 19:24:51
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0