Sammanfattning av studenten och en annan fest

Vet att jag är superseg på att uppdatera såhär på sommaren, men här får ni i alla fall en sammanfattning av min studentfest och den där andra festen som jag lovade att berätta om:

STUDENTEN:
Var först på ett uteställe i Stan, träffade bland annat O som betedde sig precis som vanligt (närgången, smekte över mina ben, supercharmig och rolig. Allt är på skoj, alltid!). Det var roligt där, men sedan drog jag vidare till en hemmafest hos en av mina vänner. Så jäkla roligt! Träffade O igen. Fick dessutom en ny "bästis" för kvällen, blev stött på av många killar, bland annat en som jag misstog för typ musikansvarig.. Flirtade med honom för att jag skulle få byta låt, och sedan ville han liksom inte ge sig haha! Följde efter mig lite då och då, ville dansa och var ganska söt. I slutet av kvällen (eller snarare på morgonen!) strulade jag med en av mina vänners storebror. Ooops. Kom hem vid halv sju på morgonen och sov i tre timmar. Var inte bakis! Perfekt kväll typ.


FESTKVÄLLEN:
En av mina vänner ahde fyllt år, så vi gick ut för att fira henne. Några av hennes killkompis följde med och tog med sig sina killkompisar. Nice! Tyvärr hade hon första tjing på alla eftersom det var "hennes kväll". Lite tråkigt att hon inte lät mig få någon med tanke på att hon redan hade en av dem på kroken och en av dem visade intresse för mig. När det var dags att gå hemåt och alla stod utanför var det en av killarna som tyckte att jag och en av hans kompisar skulle strula: "perfect couple!", hävdade han. Men som sagt fick jag inte ta någon av killarna...
Men innan dess träffade jag några män som var typ 35 år gamla. De skålade med oss (mig) tvärs över lokalen, och spanade på oss. När alla killar gick ut för att röka bjöd de över mig till deras bord. Jag (lite packad) tackade givetvis ja, och satt där i typ en halvtimme och pratade om marsvin och hur jag blev så snygg. Förstår inte varför alla alltid ska stöta på mig? Visst, jag är ganska snygg (är i alla fall inte direkt ful haha), men SÅ snygg är jag inte. Det är inte precis så att folk vänder sig om efter mig på stan.. Jaja, jag tackar inte nej! Men det här med männen var bara en kul grej - ingenting hände ;)

Så, det här var det senaste i festväg. I veckan ska jag festa riktigt ordentligt, är så himla taggad! Puss

Kommentarer
Postat av: goriz

ÅH vad kul att få en update från dig. Hoppas allt är bra och att du har en fin sommar. Hör av dig om du har vägarna förbi!! Puss och kram:)

Svar: Detsamma hjärtat! Jag hopppas att jag åker upp i slutet av augusti, så isåfall hör jag av mig!:) kram!
Finis

2012-07-30 @ 00:16:24
Postat av: goriz

Jaaaa vad kul, ja du har ju mitt namn - bara att lägga till:) Kram!!

2012-08-19 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0