Once you go black, you never go back

Rubriken säger väl det mesta? Jag attraheras fruktansvärt mycket av svarta killar. De ska inte vara sådär halvmörka, typ turkar, utan riktigt svarta. MUMS! Har upptäckt det här sedan jag var på G med en viss pojke som också är mörk... Kan ni gissa vem? ;)

I fredags var jag ju på ungdomsgården i Stan, och det var liveband som spelade. I ett av dem var det två afrikanska killar som var så jäkla charmiga där på scen. Sångaren, som var den jag tyckte bäst om, var också den som pratade mest. Han kunde inte så bra svenska, så han frågade en annan i bandet hur man sa ett visst ord. Och då visade det sig att HAN PRATADE FRANSKA! Mitt hjärta bara dog, det var som en minihjärtattack... Svart, musikalisk, fransktalande kille. Give me!

Hur som helst gick jag och mina kompisar ut och rökte sen, och då påstod min kompis att han spanade in mig (han stod också ute och rökte). Tyvärr blev det inget mer med honom för bandet åkte hem, men vem vet, de kanske spelar igen någon kväll? Då sitter jag bänkad på första parkett, det lovar jag er!



Update: Nej, jag menar inte att jag har haft sex med Z, men jag attraheras mycket mer av svarta nu än vad jag gjorde innan.

Kommentarer
Postat av: e

Typ som mig fan! Eller jag attraheras något sjukt av bruna killar, speciellt albaner och killar från spanien och ungern. DÖR när jag ser en mörk kille! Tillochmed träffat två albaner en gång i tiden och låt oss säga att dem vet vad dem gör haha! Nej men fan, jag förstår dig verkligen. Utländska killar är YUM

2011-03-07 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0