Sov hos O inatt

Jag vet, jag sa att jag skulle uppdatera igårkväll, men jag kom hem 40 minuter innan jag skulle på nästa buss så jag prioriterade att tvätta håret framför att blogga. Förlåt?

I alla fall var jag och några vänner hos O igårkväll och hade chillfest. Lagom med sprit, musik och vattenpipa. Mysigt! Jag hade ingenstans att sova, så jag fick sova hos O. Tänkte inte så mycket på det eftersom det var två andra killar som skulle sova där de också, P och en annan.

Jag och O strulade lite under kvällen (och observera då att vi inte hade druckit så mycket!). Vi mös och rökte vattenpipa och så. En efter en gick folk hem. Till slut var det bara jag, O, P och två killar till kvar. Den kille som inte skulle sova där betsämmer sig för att dra hem och erbjuder P och den andra, J, skjuts hem. De tackar ja, och hipp som happ är det bara jag och O som är kvar...

Vi gick och la oss vid två. Vi strulade hur mycket som helst haha! Vi hade nästan sex dessutom... När vi hade legat och myst i en timme kanske frågade jag rätt ut "O, hade du tänkt att vi skulle ha sex ikväll?". Han svarade nej, och då var jag nöjd. Hade ju inte hunnit raka mig någonstans typ, hade ju så sjukt bråttom när jag kom hem!
Jag lekte lite elak och satte upp "gränser" och regler för honom. Till exempel fick han inte ha händerna innanför mina trosor (fast den gränsen lyckades han ju flytta efter ett tag..). Vi hade det riktigt mysigt och skönt ändå, det blev någin variant av att jag red honom, fast med pyjamas, om ni förstår hur jag menar? Haha.  


Hur som helst forsatte vi strula och mysa till klockan halv fem tror jag. Då sa han att han var orolig för att han skulle väcka mig med sina snarkningar, så då la han sig i gästrummet istället.

Väckte honom innan jag gick hem och då sa han att allt hade varit jättetrevligt :) Så jag har haft en mysig natt haha!

12/3 
http://weheartit.com/entry/7776883

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0