Sorrysorry

Jag ber tusen gånger om ursäkt, mina fina, trogna bloggisar, för att jag uppdaterar så dåligt, men just nu har jag en svacka. Det stämmer inte riktigt i mitt liv just nu. Jag saknar M samtidigt som jag tycker att det är skönt att han är bortrest, vilket gör mig väldigt förvirrad och olycklig - man ska ju inte tycka att det är gött när ens pojkvän är borta, för då är man en dålig flickvän. Har helt enkelt skuldkänslor för det och har ingen att prata med om det. Bästa Kompis skulle inte förstå, och L har inte tid (se nedan).

Dessutom har jag just tagit mig igenom de två hittills kämpigaste veckorna i skolan och är helt slut. Det jag behvöer just nu är att kolla på sorgliga filmer och äta Ben&Jerry's med någon fin kompis, men ingen verkar ha tid eller möjlighet att träffas i helgen. Jag behöver prata med någon om min förhållandeångest just nu, men min kompis L, som jag brukar prata med om t.ex. sex och KK's, hör inte av sig som hon "borde" och har inte tid att prata när jag ringer henne med gråten i halsen i skolan.

Jag vet att en del av det här beror på mitt galna PMS jag har just nu, men jag mår inte så jävla bra för tillfället och då blir bloggen lidande eftersom jag hellre äter choklad och kollar på Scrubs än att blogga. Förlåt, men jag har inte ork just nu. Ni vet att jag älskar min blogg och att jag VILL blogga, men energin finns inte för tillfället. Jag hade egentligen tänkt skriva ett fett inlägg om min prestationsångest, men bara tanken på det får det att svida i ögonen. Jag kommer tillbaka så snart jag kan och orkar och försöker slänga in några småinlägg under tiden. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0