Gårdagen del 2

När filmen var slut borstade vi tänderna och bytte om till sovkläder. Vi strulade och så en del, och sedan sög jag av honom. Jag sa att det var samma villkor som förra gången: han fick inte titta och han fick inte komma i min mun. Han sa då att han inte hade tänkt göra det, och då undrade jag var han hade tänk komma. Han sa då att han hade tänkt sig något i stil med förra veckan, alltså när vi hade sex. Det hade ju inte jag något emot haha! Så. Sög av honom ett tag, han slickade mig till orgasm en gång. Sedan var det dags för kondom. Han försökte pulla mig till orgasm också, men då sa jag nej. Han undrade varför och då sa jag att jag trodde att själva sexet skulle bli bättre.

Det gjorde lite ont när han kom in i mig den här gången ocksså, men det blev bra snabbt. Vi körde samma ställningar som förra gången, men även missionären fast "snett", alltså så att jag lyfte ett av mina ben och vred kroppen lite om ni fattar hur jag menar..? I den ställningen lyckades jag komma, fick hjälpa mig själv lite med handen samtidigt som M nöp mig i bröstet riktigt hårt. Så himla skönt när man bli nypt i brösten eller dragen i håret haha! (Han var helt förvånad efteråt och sa typ "jag var nästan rädd att jag skulle ta sönder dina bröst, jag visste inte att du gillade så hårda tag haha!". Kan inte hjälpa det, tycker att det är så jäkla skönt.. Samma sak när han biter mig i örat, mmmm jag får typ inte nog!). Han kom sen och så låg vi och pratade lite.

Vi hade tidigare under kvällen pratat om att det kändes väldigt rätt mellan oss, så när vi låg där efter sexet pratade vi igen:
M: Du alltså.. jag vill fråga dig en sak, och jag vill se dig, så släck inte lampan riktigt än.
J: Ja okej.
M: Alltså. Nu när det känns så rätt så undrar jag liksom.. om.. du vill att det blir vi?
J: Ja.. *kyss*... det vill jag gärna. Om du vill alltså?
M: Mer än något annat.. *kyss*!

Så gick det alltså till när vi blev tillsammans. Han halvksojade om att han skulle ändra sin relationsstatus direkt idag ("om det inte finns på facebook är det inte sant!"). Jag sa då att jag ville att vi väntar tills på lördag (imorgon). Kände att jag behövde lite tid för det att sjunka in, känns helt galet att jag har pojkvän. Men på ett bra sätt alltså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fyfan vad kul! :D Det är din första pojkvän va?:) glad för din skull, har ni kommit ut med det på fb än?:)

2011-09-10 @ 18:11:06
URL: http://lelove.webblogg.se/
Postat av: evelina

fan så glad jag blir! åhh du förtjänade fan verkligen det! :D visst är det härligt med pojkvän??

2011-09-10 @ 20:01:06
URL: http://lovestoned.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0