M

Stötte på M för ett tag sedan. Jag och en kompis var ute på Stan och träffade några kompisar. Mötte först hans kompis (som också är min kompis), som verkade rätt bitter och falsk. Tänkte inte mer på det, men sen kom M in och satte sig bredvid oss. Han verkade riktigt bitter och sammanbiten. Vi pratade inte, hälsade inte, tittade knappt på vandra. Jag och min kompis hängde där ett tag till och sen gick vi hem. Dagen efter när jag skulle ta bussen hem sitter såklart M
på bussen! Han sjönk ner i sätet så att jag inte skulle se honom men det gjorde jag ju ändå. Han satt och stirrade på mig hela resan (20 min) - min spegelbild syntes i en glasskiva i bussen. Han såg grymt sur ut haha!

När jag kom hem tänkte jag kolla hans Facebook med min iPhone. Sökte på hans namn och råkar av misstag klicka på "skicka vänförfrågan" med min tumme! Det finns tydligen en sån symbol bredvid folks namn när man söker på dem... Skrek rakt ut och tryckte "ångra" fort som fan. Vet inte om han såg det eller hur det blev, har i alla fall inte hört något från honom. Är så himla himla glad att jag gjorde slut, mår illa bara av tanken på att dela säng med honom, att kyssa honom eller att känna hans hand på mina höfter. Blä! Tur att det är slut, det är jag så sjukt glad för! Ångrar inte att vi var tillsammans, men jag hade verkligen inte velat fortsätta vara det.

Mer uppdatering kommer senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0