Sjukaste festen

Nu har jag äntligen tid att berätta om festen, tack för att ni har fortsatt kika in här!

Okej. Var sjukt kåt på festen, har ju inte haft sex sedan november. Jag var där med en av mina närmsta vänner, och det var inte en så stor fest. Rätt chill! Vi drack, dansade, pratade och badade utomhustunna. Det ena ledde till det andra och jag och min kompis började flirta lite med en av killarna. När vi väl bestämde oss för att gå upp ur tunnan gick vi för att byta om. Vi kom på att vi ville duscha, så jag och min kompis hoppade in i duschen. Killen stod utanför och såg genom det suddiga glaset hur vi tig av våra bikiniöverdelar... Till slut bjöd vi in honom i duschen. Han klev in och vi duschade alla tre lite tillsammans. Inget mer hände just då, men senare, när det blev sovdags hade vi trekant. Yes, ni läste rätt, jag har haft trekant!

Det var herre bra, men det var väldigt frustrerande att vi bara hade en kille. Tror att det är bättre med två killar och en tjej... Sen när vi väl skulle sova hade jag och killen sex igen när min kompis hade somnat. Visst, lite respektlöst, men hon hade antagligen gjort samma sak. Hur som helst så vaknade hon och sa åt oss att sluta. Det gjorde vi, men sen tror jag att hon och killen hade sex när jag hade somnat, för hon har inte konfronterat mig om det efteråt - antagligen för att hon inte vet om jag hörde dem eller inte. Isf hade det ju varit svårt för henne att vara arg om hon har gjort exakt samma sak ;)

Så, det var min galna helg. Ångrar ingenting, det känns rätt häftigt faktiskt! Men nu är jag ännu mer liggsugen... Svåra problem haha. Puss!


Kommentarer
Postat av: goriz

Haha du är BÄST!!! fan vad nice :D tror också det är bättre om man är två killar och en tjej ;) hoppas du hade en bra semester btw!! puss

2012-04-14 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0