Jag har inte bloggat på evigheter nu känns det som

Yes, så är det. Mitt bloggintresse har börjat svalna lite, självklart saknar jag det ibland och önskar att jag orkade blogga mer, men det blir liksom aldrig av. Jag ska försöka komma tillbaka och blogga mer - minns den tiden då jag kunde skriva över fem inlägg på en dag. Hur som helst vill jag att ni ska veta att jag inte har dött, jag lever bara mitt liv. Inget speciellt händer, jag pluggar satan, fika med vänner och myser. Festar, funderar på att skaffa KK men det blir nog knappast av, dricker te och jobbar med mitt projektarbete och har det fint. Förövrigt har jag EN smaskig grej att bjuda på: M hörde av sig. Jag fick ju musikalbiljetter av honom i julklapp så att vi skulle gå tillsammans. När jag gjorde slut köpte jag hans biljett så att jag kunde gå med mina familj istället eftersom han och jag inte skulle gå tillsammans längre. Några dagar innan musikalen hörde han aav sig och undrade om jag hade några idéer till fredag? Jag sa att jag inte förstod hur han menade, och då undrade han var vi skulle ses, om vi skulle käka innan osv. Jag blev helt chockad. Förklarade för honom att jag inte trodde att vi skulle se musikalen tillsammans längre, varpå han blev förvånad och trodde att jag köpt hans biljett för att vi skulle vara där på lika villkor typ. Jag sa som det var, att jag skulle gå med min familj nu och att det nog var bästa så. Har inte hört något från honom sedan dess, och det är så jävla skönt. Jag vill inte vara vänner-VÄNNER, utan mer kunna-vara-på-samma-fest-utan-att-det-känns-asjobbigt-vänner. Förstår inte ens att han ville göra en sån "intim" grej med mig efter att jag krossat hans hjärta, kändes verkligen jättekonstigt. Hoppas att han inte hör av sig igen, för jag vill inte ha den sortens kontakt med honom. PUSS!

Kommentarer
Postat av: goriz

HAHAHAH ehhhhh....det var jäkligt märkligt!! Haha wtf. Men åh vad glad jag är över att få en update från dig. Ja ellerhur minns du tiderna när man skrev flera inlägg per dag...har vi fått tråkigare liv nu eller vad haha. Har verkligen inget att skriva om. Men mailar mycket med lelove, vi kan väl också mail-uppdatera varandra? ok du hänger väl med i mitt vardagliga liv också haha men jag vill höra mer från dig:) puss och kram<3

2012-02-05 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0