Jag gjorde slut igår

Yes, ni läste rätt. Igår träffade jag M och gjorde slut. Det har inte känts på samma sätt som innan för mig, han tjatar om sex och ska alltid vara liiite för nära. Som ni säkert et har jag haft bra och dåliga dagar i vårt förhållande och ni har till största delen fått ta del av de dålig. Den senaste tiden har jag haft fler dåliga än bra dagar, och då är det dags att göra slut. Han kände det på sig, det märkte jag av hans kommentarer under fikan innan jag sa det. Han blev verkligen jätteledsen och grät som ett litet barn och det gjorde så jävla ont ii mig att jag var tvungen att såra honom. Visst, jag hade kunnat vara tillsammans med honom ett tag till, men hur schysst hade det varit mot oss båda när jag inte kan ha ett förhållnade helhjärtat eftersom jag inte vill ha ett förhållande?

Jag sa det till honom, att det handlar inte om att jag inte tycker om honom, att jag inte älskar honom, utan det handlar om att jag inte vill ha ett förhållande, att jag inte klarar et just nu. Ni får säga vad ni vill, men jag vet att det här var rätt beslut. Jag vet att flera av er har tyckt att jag ska göra slut tidigare men det har jag inte velat, för det kändes inte rätt då, det var fortfarande värt det trots att jag tvivlade. Men nu är det rätt. Det känns jobbigt för mig eftersom jag har sårat honom och jag vet att han har ont och mår dåligt, men det känns inte jobbigt att förhållandet är slut. Det var dags nu. Att göra slut med honom gjorde skitont, verkligen, det var bland det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, men att lura honom och fortsätta vara tillsammans fastän jag inte vill hade varit så mycket värre.

Kommentarer
Postat av: goriz

åhh vännen. läste det här nyss därför jag inte skrivit något. Men jag måste säga att det var starkt av dig, du ska inte alls känna dig skyldig på något sätt. Förstår att det gör ont att såra någon man tycker om så mycket, det är så hemskt. Man känner sig maktlös. Men du gjorde det rätta, det gjorde du verkligen.



Njut av att vara singel nu och gör allt det du inte kunde göra som flickvän. Allting här i livet är i alla fall en erfarenhet, och erfarenheter kan aldrig vara dåliga. Man lär sig något ur allt(särskilt när det gäller förhållanden). Har ni någon kontakt nu förresten? Eller han kanske behöver mer tid? kram på dig <3

2012-01-15 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0