Nationella

Nationella i matte C imorgon. Har pluggat tills jag grät av ilska och frustration. Kan inte acceptera att jag tycker att matte är svårt, jag har lätt för allt annat i skolan, har MVG i nästan alla ämnen men här kämpar jag som en idiot för att få G på provet imorgon. Matte har aldrig varit mitt favoritämne, och efter imorgon slipper jag det framöver. Jag är så himla stolt över mig själv och hur hårt jag har slitit med det här. Jag har inte bara lärt mig själva matematiken, jag har lärt mig att kämpa, att plugga tills jag gråter, att orka, att allt inte är enkelt men att det faktiskt går ändå. Den känslan är obeskrivlig. Är så otroligt stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0